Direktlänk till inlägg 1 maj 2012

Hej.. :D

Av freia Forslund - 1 maj 2012 19:45

Hej bloggen....


Jag startade denna bloggen för att jag ville ..  


Jag kommer skriva typ mint 2 gånger om dagen och kommer skriva om mitt liv...

Jag kommer ge er dagens autfit och låt  


Jag bor i sverige.. Min pappa och mamma är skylda.. Men trivs ändå såklart   Hos pappa bor vi typ 6 stycken i en 5a men vi kanske ska flytta till en större lägenhet inte vet väl jag ?  

Hos mamma bor vi 5 stycken .. Och vi passar hundar och jag har en hamster som heter dikzzy och han är mitt hjärta hela han    


Men aja... :) sees <3       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freia Forslund - 3 juni 2012 12:40

Haaj alla <3   Förlåt bloggade inte på 2 dagar men asså hade prov så övade engelska gloser och läxor så glömde att blogga :S    Men jag ska nog blogga minst en gång om dagen <3   Nu skypar jag med min älskling Laila som också ska sk...

Av freia Forslund - 31 maj 2012 15:23

Hej hej bloggisläsisare :*   Idag var jag i skolan... nu är jag med laila och är på G, men en kille   HAHA.. fick 1000 kr av pappa för att köpa kläder men köpte bara för 99 kr,... HAHA... Men haha.. asså jag är sjukt konstig... men jaja.. nu sk...

Av freia Forslund - 30 maj 2012 20:42

Heeeej på er igen     Idag var jag i skolan, gick upp klockan åtta och sen år frukost och sånt. Sen gick jag till skolan, Men det var ingen vanlig skoldag, det var elevens val daaag  Det är typ när man får praoa (stavning) och sånt.. Man får ju v...

Av freia Forslund - 29 maj 2012 19:34

Hej bloggen.. Förlåt för dåligt med bloggande men hade glömt att jag bloggade för en sakimoj     Men jaja, Nu är jag ju till baks     Idag var jag i skolan sen gick jag till Majkens fritidsgård och var där med två kompisar, Martina och Evelin...

Av freia Forslund - 7 maj 2012 11:33

Hej bloggen.... Förlåt för dåligt bloggande men har haft jätte mycket att göra och sånt..     Men nu är jag till baks igen!   Jag är i skolan men sitter ensam i klassrumet   Jag smög in när alla skulle hämta sin dator.. Jag gömde mig och nu s...

Presentation


Hej!

Är en tjej på 11 år..
Gillar att blogga :D

Följ, Kommentera och läs min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards