Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Hej bloggen.....

Av freia Forslund - 2 maj 2012 17:14

Hej igen :D


Ny dag och lika varm idag som det var igår.. Så bra som jag ville  


Nu sitter jag i min bäddsoffa och myser lite med mig själv (ligger i pyjamas under täcket med min MacBook pro)!

Jag drog precis ner persiennerna för att solen lyser så mycket så att det blir en jävla varmt här inne.. HAHA..   Men aja, hellre sommar än vinter? eller vad tycker ni då?


Idag vaknade jag klockan 20 över 7 för att jag har skola.. Jag år frukost klädde på mig och a.. som vanligt!!  Sen åkte jag till skolan och hade det tråkigt förutom på rasterna såklart   .... Menefter skolan gick jag hem och var med två kompisar och här kommer en cpad bild (vi var inte serri)!!

  Den år vänster heter Martina och den år höger heter Tove. Dem är typ mina bästisar och såklart jätte snälla.!.


Men nu ska jag visa er dagens låt och dagens outfit  

 Dagens låt :D

 Dagens outfit :D



Heeej dåååå <3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freia Forslund - 3 juni 2012 12:40

Haaj alla <3   Förlåt bloggade inte på 2 dagar men asså hade prov så övade engelska gloser och läxor så glömde att blogga :S    Men jag ska nog blogga minst en gång om dagen <3   Nu skypar jag med min älskling Laila som också ska sk...

Av freia Forslund - 31 maj 2012 15:23

Hej hej bloggisläsisare :*   Idag var jag i skolan... nu är jag med laila och är på G, men en kille   HAHA.. fick 1000 kr av pappa för att köpa kläder men köpte bara för 99 kr,... HAHA... Men haha.. asså jag är sjukt konstig... men jaja.. nu sk...

Av freia Forslund - 30 maj 2012 20:42

Heeeej på er igen     Idag var jag i skolan, gick upp klockan åtta och sen år frukost och sånt. Sen gick jag till skolan, Men det var ingen vanlig skoldag, det var elevens val daaag  Det är typ när man får praoa (stavning) och sånt.. Man får ju v...

Av freia Forslund - 29 maj 2012 19:34

Hej bloggen.. Förlåt för dåligt med bloggande men hade glömt att jag bloggade för en sakimoj     Men jaja, Nu är jag ju till baks     Idag var jag i skolan sen gick jag till Majkens fritidsgård och var där med två kompisar, Martina och Evelin...

Av freia Forslund - 7 maj 2012 11:33

Hej bloggen.... Förlåt för dåligt bloggande men har haft jätte mycket att göra och sånt..     Men nu är jag till baks igen!   Jag är i skolan men sitter ensam i klassrumet   Jag smög in när alla skulle hämta sin dator.. Jag gömde mig och nu s...

Presentation


Hej!

Är en tjej på 11 år..
Gillar att blogga :D

Följ, Kommentera och läs min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards