Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

Förlåååt..

Av freia Forslund - 29 maj 2012 19:34

Hej bloggen.. Förlåt för dåligt med bloggande men hade glömt att jag bloggade för en sakimoj  


Men jaja, Nu är jag ju till baks  


Idag var jag i skolan sen gick jag till Majkens fritidsgård och var där med två kompisar, Martina och Evelina...

Det var jätte kul, Vi hade ett eget litet disco HAHA...  Men sen visade vi upp en dans för två stycken som jobbade på majken dåh.. Sen skulle vi hem och då hehe... hände en dålig sak, När jag skulle knyta mina Converse så typ sprang jag in på toan för att jag typ fick uppstötning, Ur näsan och munnen   Det var rött som när man har stekt typ köttbullar och sen låtit som ligga där i två dagar.. Det smakade som faan men sen började jag skölja munnen och munnen och tuggade på papper HAHA.. 


Men det gick bra till slut.. HAHA, Förutom när jag kramade martina hejdå, För jag stank spya HAHAAAAHAHAHA Stackars martina dåh..  


Men nu sitter jag hemma igen och såh.. Tittar på family guy och snart börjar två avsnitt av Simpsons   


Men nu kommer jag att blogga typ minst en gång till två gånger om dagen varje dag! Jag lovar det, Jag menar det, Jag svär.. HAHA...  Jag kommer ge er dagens låt men inte autfit längre för att orkar inte det mer.. Men jaja..


Pussar och Kramar herråh  


Dagens låt:

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av freia Forslund - 3 juni 2012 12:40

Haaj alla <3   Förlåt bloggade inte på 2 dagar men asså hade prov så övade engelska gloser och läxor så glömde att blogga :S    Men jag ska nog blogga minst en gång om dagen <3   Nu skypar jag med min älskling Laila som också ska sk...

Av freia Forslund - 31 maj 2012 15:23

Hej hej bloggisläsisare :*   Idag var jag i skolan... nu är jag med laila och är på G, men en kille   HAHA.. fick 1000 kr av pappa för att köpa kläder men köpte bara för 99 kr,... HAHA... Men haha.. asså jag är sjukt konstig... men jaja.. nu sk...

Av freia Forslund - 30 maj 2012 20:42

Heeeej på er igen     Idag var jag i skolan, gick upp klockan åtta och sen år frukost och sånt. Sen gick jag till skolan, Men det var ingen vanlig skoldag, det var elevens val daaag  Det är typ när man får praoa (stavning) och sånt.. Man får ju v...

Av freia Forslund - 7 maj 2012 11:33

Hej bloggen.... Förlåt för dåligt bloggande men har haft jätte mycket att göra och sånt..     Men nu är jag till baks igen!   Jag är i skolan men sitter ensam i klassrumet   Jag smög in när alla skulle hämta sin dator.. Jag gömde mig och nu s...

Av freia Forslund - 2 maj 2012 17:14

Hej igen :D   Ny dag och lika varm idag som det var igår.. Så bra som jag ville     Nu sitter jag i min bäddsoffa och myser lite med mig själv (ligger i pyjamas under täcket med min MacBook pro)! Jag drog precis ner persiennerna för att sole...

Presentation


Hej!

Är en tjej på 11 år..
Gillar att blogga :D

Följ, Kommentera och läs min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards